9 Αυγ 2008

Ο βασιλιάς της Ελλάδας είναι εδώ...

...έτσι τουλάχιστον μου έδωσαν να καταλάβω το πλάνο που έδειξε η κινεζική τηλεόραση κατά την είσοδο της χώρας μας στη παρέλαση των αθλητών. Την ώρα λοιπόν που οι χιλάδες θεατές φώναζαν σε άπταιστα ελληνικά Hellas-Hellas ( λέμε τώρα ).....νάτος ξαφνικά ο τέως βασιλιάς στο πλάνο να χαιρετά με υπερηφάνεια την χώρα του απολαυμβάνοντας το ώς....βασιλιά της!! Προς στιγμήν λέω, μωρέ λες να άλλαξε το καθεστώς και δε το πήρα πρέφα? Απ'την άλλη είναι και επίτιμο μέλος της ΔΟΕ και άρρηκτα συνδεδεμένος με την χώρας όντας βασιλιά της κάποια χρόνια πριν , οπότε περίμενα εν συνεχεία να δείξει κάποιο μέλος της κυβέρνησης μας ....

Τελικά παρέλασε η χώρα μας και άλλο πλάνο από εκπρόσωπο της Ελληνικής Κυβέρνησης δεν είδα...

Και περίμενε η Ντόρα Μπακόγιαννη με φορεμένο το χαμόγελο της και ο Μιχάλης Λιάπης με την χωρίστρα περιποιημένη για πλάνο, αλλά ο σκηνοθέτης έκανε....τον κινέζο!!!!!!!!!

Στα της τελετής... Συγνώμη αλλά εγω είμαι ακόμα στην τελετη έναρξης της Αθήνας. Πείτε με κολλήμενο ή οπως αλλιώς θέλετε αλλά η τελετή μας τουλάχιστον είχε καλλιτεχνική απόχρωση. Το να αραδιάζεις χιλιάδες χορευτές να τους βάζεις να συγχρονίζονται περισσότερο για στρατιωτική επίδειξη μου φαινόταν παρά για κάτι άλλο. Άσε που αν έβλεπες κάνα πλάνο κοντινό στα πρόσωπα τους πίστευες ότι μεσα τους σκέφτονται πως αν κάνουν κανα λάθος , έξω τους περιμένει η βίτσα !! Απόρια το έχω επίσης για κείνες τις τσούπρες που σχημάτιζαν τον διαδρομο για την παρέλαση, ναι ναι εκείνες με τα ασπα φορεματάκια, ντοπαρισμένες ήταν και χοροπήδαγαν επί μιαμιση ώρα με το χαμόγελο στα χείλη??Εμ το άλλο, ο θεατής της μιας εξέδρας δε μπορούσε να δει απέναντι μιας και το νέφος και υγρασία (άγγιξε το 95%) είχαν δημιουργήσει μια ατμόσφαιρα αποπνυκτική και μη μου πει κανείς ότι ήταν καπνος από τα πυροτεχνήματα γιατί, θα διαψευστεί τις επόμενες μέρες.

Εν κατακλείδι, καλή η τελετή έναρξης, με ωραία τεχνολογικά εφέ και ωραίο τελείωμα αλλά κάπως έχασαν το νόημα της καλλιτεχνικής φύσεως, θέλοντας να δείξουν ότι είναι υπερδύναμη και παρατάσσοντας αμέτρητους στρατιώτες...συγνώμη χορευτες ήθελα να πω! Εδώ θα μου πεις το να μπαίνουνε καουμπόιδες με αγροτικά είναι προτιμότερο...???

Και μη ξεχάσω....ΖΗΤΩ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ......!!!!

Seja o primeiro a comentar

Φιλιππιάδα © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO