Εγνατία Οδός...
Εννέα χιλιόμετρα της Εγνατίας οδού προστέθηκαν στα ήδη υπάρχοντα του αυτοκινητοδρόμου στην Ήπειρο, κάνοντας γρηγορότερη την πρόσβαση των αυτοκινητιστών στη διαδρομή Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας και θέτοντας οριστικά τέλος στο εξαιρετικά δύσκολο τμήμα του εθνικού δρόμου στη Σκάλα Παραμυθιάς.
Το νέο τμήμα της Εγνατίας, από τον ανισόπεδο κόμβο Νεοχωρίου μέχρι το Ελευθεροχώρι, έδωσε το μεσημέρι στην κυκλοφορία ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, Γιώργος Σουφλιάς. Επίσης, πραγματοποίησε σήμερα περιοδεία στην Εγνατία οδό, στο τμήμα Ιωάννινα - Ηγουμενίτσα, και στα έργα του ΥΠΕΧΩΔΕ στο Νέο Λιμένα Ηγουμενίτσας. Το συγκεκριμένο τμήμα είναι το τελευταίο της Εγνατίας στο Νομό Θεσπρωτίας, ενώ τον Ιούνιο θα δοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο κομμάτι στη διαδρομή Ιωαννίνων - Ηγουμενίτσας, στην περιοχή της σήραγγας Σ2, όπου έγιναν κατολισθήσεις καταστρέφοντας τμήμα της.
Το έργο, που παραδόθηκε σήμερα, περιλαμβάνει τέσσερις γέφυρες συνολικού μήκους 1.200 μ. και ισάριθμες σήραγγες μήκους περίπου 2.300 μ. Διασχίζει μια περιοχή ασταθούς κατολίσθησης (κατολίσθηση Κρυσταλλοπηγής), η αντιμετώπιση της οποίας ήταν τεχνικά το πιο δύσκολο πρόβλημα. Για την εξασφάλιση της οδού από πιθανές κατολισθήσεις έχει διανοιχθεί στην περιοχή αποστραγγιστική στοά συνολικού μήκους 835 μέτρων και εσωτερικής διαμέτρου 2.00 μ. Η αντιμετώπιση του προβλήματος των κατολισθήσεων με τη διάνοιξη αποστραγγιστικής σήραγγας και η απομάκρυνση των υπόγειων υδάτων σε τόσο μεγάλο μήκος εφαρμόζεται για πρώτη φορά στη χώρα.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της Εγνατίας οδού, ο κ. Σουφλιάς επεσήμανε ότι «τα έργα της Εγνατίας οδού προχωρούν με ταχύτατους ρυθμούς και είμαστε πολύ κοντά στο φιλόδοξο στόχο που βάλαμε πριν από τέσσερα χρόνια. Η Εγνατία ολοκληρώνεται τους επόμενους δύο μήνες και θα μπορούμε να τη διατρέχουμε από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους του Έβρου. Υπογραμμίζω ότι εμείς στο ΥΠΕΧΩΔΕ από την αρχή της θητείας μας θέσαμε ως πρώτη προτεραιότητά μας την κατασκευή της Εγνατίας οδού μέχρι τέλους του 2008 και τη μετατρέψαμε σε ένα από τα μεγαλύτερα εργοτάξια της Ευρώπης. Ήδη παραδώσαμε στην κυκλοφορία 271 χλμ. δρόμου. Συνεπώς, σ' εμάς έπεσε η ευθύνη για να κατασκευάσουμε το μεγαλύτερο αλλά και το δυσκολότερο μέρος της Εγνατίας και των κάθετων αξόνων της. Η προσπάθεια που γίνεται είναι τιτάνια και γι' αυτό πετύχαμε να αναπτύξουμε το μεγαλύτερο μέτωπο έργων που αναπτύχθηκε ποτέ στην Ελλάδα σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Σε 4 χρόνια κάνουμε όσο έργο έγινε την προηγούμενη δεκαετία και αυτό ούτε κρύβεται ούτε μηδενίζεται»
πηγή Γνώμη της Άρτας
2 Comentários:
ΚΑΛΗ Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΔΕ ΛΕΩ.ΕΝΑ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΣΤΗΝ ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΔΟΥΜΕ!ΗΜΟΥΝΑ ΝΙΟΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ ΚΑΝΕΤΑ ΑΚΟΜΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.Ο ΔΡΟΜΟΣ ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΕΞΕΛΙΞΗ.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΑΜΕ 1-2 ΒΑΡΙΑ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.ΓΙΑΝΝΕΝΑ-ΦΙΛΙΠΠΙΑΔΑ-ΠΡΕΒΕΖΑ ΠΑΜΕ 2 ΦΟΡΕΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΤΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΙΚΟ ΕΚΕΙΝΟ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΠΑΡΑΛΥΤΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ
Φίλε μου έχεις απόλυτο δίκιο. Αν δεις και στις φωτογραφίες που έχω απο το 1912-1913 θα διαπιστώσεις πως ο δρόμος που απεικονίζουν είναι η ίδια Εθνική Πρεβεζας-Γιαννενα με αυτή που χρησιμοποιούμε σήμερα. Τι να πεις... Οδηγούμε σε κατσικόδρομο...
Δημοσίευση σχολίου