29 Δεκ 2006

Κάντε μια ευχή...


...τι θα θέλατε να σας φέρει ο άγιος βασίλης για το νέο έτος???

10 Comentários:

Unknown είπε...

Εύχομαι σε όλο το κόσμο ΥΓΕΙΑ ! όλα τ άλλα είναι περιττά.......

Ανώνυμος είπε...

Μια κουταλίτσα ζάχαρη...στο μέτριο καφέ της ζωής μου.....
Μία ελπίδα στις κρυφές μου επιθυμίες....
Εναν έρωτα...που θα κρατήσει για πάντα!!!
Καλή Χρονιά σε όλους...και κάθε σας επιθυμία...ευχή μου!

Ανώνυμος είπε...

Ygeia se olous...

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Μία καφετιέρα, ιταλική αν γίνεται (όχι για γαλλικό)

Μία Vespa LX150

Ένα ζευγάρι JMLab Focus 716s με ενισχυτή της επιλογής του αρκεί να είναι στα 2x90W ή 2x100W και Harman Kardon.

Ένα καναπέ γωνία, το πλάτος να φτάνει max to 1.80m.

Δύο εισιτήρια για την επόμενη συαυλία των Depeche Mode (όπου κι αν γίνεται) γιατί την έχασα το καλοκαίρι και πόνεσε.

Να φωτίσει τον J.J.Abraams να τελειώνει το Lost ή τουλάχιστον να δώσει κάποιες απαντήσεις γιατί θα παλαβώσουμε στο τέλος.

Υγεία και ευτυχία για το 2007 για εμένα και αυτούς που αγαπώ. Και μην ξεχνάτε. Σας αγαπώ όλους! (ala Αλιφέρη)

Ανώνυμος είπε...

Μου κόβεται τον οίστρο με τις παλιολογοκριτικοφασιστικοφιορητούρεεες!!!

Ανώνυμος είπε...

Νόμος του Web Development (ακόμα και όταν πρόκειται περί ταπεινών blogs).

ΔΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ-ΤΟΥΣ MODERATORS

άντε βάλτε κανα mail τώρα. Καλά τα post αλλά μπορεί να θέλουμε να στείλουμε και κάποιο θέμα.Ή να πούμε κάτι εμπιστευτικό και να μην έχω χρόνο στο κινητό. :)

Vangelis είπε...

Περιμενω να μου φτιαξεις ενα template πρωτα οπου το email θα αναβοσβηνει σε διαφορους χρωματισμους. Αντε, διαβασε το blog απο την αρχη και θα το βρεις το email για την επικοινωνια. Ας χρεωθεις και κανα φραγκο ωστε να μας πεις χρονια πολλα. Καλη χρονια σε ολους

Ανώνυμος είπε...

Euxomai kai egw me ti seira mou ugeia kai eutuxia gia olous. Oso gia to dimitri, euxomai na apoktisei ola osa zitaei to 2007 wste na mporoun na ta xaroun mazi tou kai oi filoi tou!

Ανώνυμος είπε...

Σε ευχαριστώ μωρό μου.
Ώρε κάτι φαντάρια με internet
να χαρώ εγώ!!!!

Moderators κάντε κανά post γιατί μπήκε το τριόδιο.

Φιλιππιάδα © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO