21 Απρ 2008

Καλές Εορτές...

...με αφορμή τη Μεγάλη Βδομάδα που ξεκίνησε, θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους καλές εορτές, να κατευθυνθείτε με ασφάλεια στον προορισμό σας για τις διακοπές σας και να τις απολαύσετε όπως ακριβώς τις ονειρευτήκατε. Προφανώς η Φιλιππιάδα και τα περίχωρα θα γεμίσουν από κόσμο, όπως κάθε χρόνο. Φοιτητές και ετεροδημότες θα επιστρέψουν στα πάτρια εδάφη δίνοντας διαφορετικό χρώμα στη πόλη, παρασύροντας επίσης και τους ντόπιους μακρύα από την ρουτίνα της καθημερινότητας...

Καλή Ανάσταση σε όλους !

1 Comentário:

Ανώνυμος είπε...

( Εεε.., τέτοιες μέρες..,
έστω.., και, τέτοια λόγια... )

...Όποιες κι αν είναι
οι μορφές της ψυχής μου...
θε να τις βλέπω..., έμπιστα..,
μονάχα, στον καθρέφτη
της Πηγής -μου..!

Κι αν χέρια και στόματα
μπρος σε καθρέφτες αλλοτρίωσης, πάλι, θε να με φτάσουν..,
εγώ, θα αντιστέκομαι υπερήφανα..,...
κι αν "το μοιραίο" μου
η ήττα θά 'ναι..,
πριν νικηθώ.., θα τυφλωθώ..,
τα μάτια μου το φως τους
να το χάσουν..!

Θέλω να φτάσω
στην πιο γνήσια μορφή μου..,
να ζωγραφίσω.., άμασκο..,
το πρόσωπο που πρέπει
στην Πηγή -μου..!...

Αλέξανδρος Ζήβας,
URL : www.siopi.gr
Αποκωδικοποίηση..: ψυχής, σιωπής, θρησκειών, μυθολογιών,...
Σχηματοποίηση λόγου (στίχων μου), θεογονία, κοσμογονία,...
Γεια...

Φιλιππιάδα © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO