6 Φεβ 2007

Η καροτοσαλατα και η Ραχηλ

Ήθελα πάντοτε να είμαι καλλιτεχνική φύση. Αντ'αυτού είμαι ένα ξύλο απελέκητο που δεν μπορεί να εκφραστεί και να δημιουργήσει με άλλους τρόπους πέρα απο τους κλασσικούς. Και να πεις πως δεν έχω προσπαθήσει; Μουσική, χορός (μετράει κι ο παραδοσιακός ε;), σε μιούζικαλ έχω παίξει, άσε τα ποιήματα που έλεγα στο σχολείο. Μαθήματα μαριονέτας, ζωγραφικής, φωτογραφίας...τίποτα λέμε κι ας ανήκω αστρικά στα καλλιτεχνικά ζώδια. Μάλλον έχει παιχτεί σκηνικό με τον ωροσκόπο τελικά.
Και ξάφνου χαζεύοντας στο διαδίκτυο να η super ιδέα. Απλή κι έξυπνη ως συνήθως. "Τριγυρνάμε στα blog σας και τα κάνουμε ταινίες"...εδώ μπορεί να δει κανείς τα videos

Υ.Γ.1 Τον τελευταίο καιρό έχω ανακαλύψει πως μου αρέσει η καροτοσαλάτα, Καροτάκι, λαδάκι, αλατάκι, ξυδάκι κι έτοιμη. Αλλά κι εδώ ζω ένα δράμα...όπως με την μαρουλοσαλάτα, δεν μπορώ να κόψω το καρότο. Τελικά για κάποια πράγματα πρέπει να μοχθείς
Υ.Γ.2 Βλέπω συνεχώς ένα όνειρο με μια εβραιοπούλα, την Ραχήλ...μήπως την ξέρει κανείς την κυρία;

9 Comentários:

stef είπε...

baggeli....1on koboumai ligmena...2on koboumai tin polu douleia...3on kaboumai to polu diabasma...4on koboumai tis prospastheies na gineis kallitexnis 5on koboumai to karoto kai 6on kai simantikoteron den koboumai to sex....a eida ena ergo prosfatws pou eblepe enas tupos mia mikroula sunexws ston upno tou...telika meta apo kairo eblepe ti sunexeia mias istorias pou ekselixthike polu paliotera ston topo pou zei twra(spiti tou sugkekrimena) kai i mikri itan i basi tis upoloipis ekselixsis....opote koita min deis kati pou na sundiazetai en telei me tin mikri...kai to thema einai pws ta giannena exoun pollous ebraious...koita tha einai sigoura psaxto...

stef είπε...

bale kai kammia foto sto thema...einai polu psuxro etsi...

Vangelis είπε...

Εψαξα να βρω καροτοσαλατα για φωτο αλλα δεν βρηκα...μηπως να βαλω την Jennifer Anniston που επαιζε την Rachel στο Friends?

stef είπε...

χαχαχα...καλο...γιατί οχι...παντως αν πατησεις ραχηλ στο google σου βγαζει πολλα...

Ανώνυμος είπε...

axxx poso se katalavainw vageli..k egw eixa apo mikri kallitexnikes anisyxies..alla oles oi prospatheies moy apevisan akarpes.xaraktiristika anaferw tin apotyximeni prospatheia moy na mathw kithara(to mono tragoydaki poy ematha meta xiliwn vasanwn na paizw itan to "feggaraki mou lampro")
p.s. domimase na tripseis to karoto se trifti.einai pio eykolo(prosoxi min tripseis k kanena daxtylo omws)

ColdMushroom είπε...

Λοιπόν! σαν φίλος που σε καταλαβαίνω απόλυτα. Mην ακούς το Στέφανο που κύριο στόχο έχει τα 150 χιτς την ημέρα, δεν καταλαβαίνει από αυτά. Τον θεωρώ φίλο μου αλλά από καλλιτεχνικές ευαισθησίες είναι χάνιμπαλ. Εμένα μου είπε να κόψω τα βίντεο γιατί πιάνουν πολύ χώρο :)
Είναι ίσως το ωραιότερο ποστ που έχω διαβάσει σε αυτό το πλόνγκ(που γράφει και γνωστό μουσικό πλόνγκ) και χάρηκα το κάθε γράμμα του, που μου μύριζε φρεσκοαλεσμένο καφέ στις 7:15 το πρωί. Η ρακήλ είναι φίλη μας. Εμένα μου μιλάει συνέχεια στα όνειρά μου αν και τις τελευταίες μέρες τις κρατάω λίγο μούτρα γιατί αν και τις έχω ζητήσει να μου στείλει ένα πρόλογο, αυτή με αγνοεί επιδεικτικά. αλλά ας είναι.
Όσο για το καρότο, θα το τρίβεις στο ψιλό του κλασσικού τετράπλευρου τρίφτη. Τα φρέσκα καρότα τρίβονται σαν βούτυρο. Θα ρίχνεις λίγο αλάτι, λίγο αγουρέλαιο και όσο επιθυμείς ξύδι μπαλσάμικο και θα έχεις μία ονειρική σαλάτα πλούσια σε γεύση και άρωμα και γενναιόδωρη σε βιταμίνες. Το θέμα στηρίζεται στο κείμενο. Οι φωτογραφίες είναι απλά οι χίλιες επόμενες λέξεις. Πάντα τέτοια.

Pericles Christou είπε...

file stefane kai vangeli, thnx pou episkefthkate to blog mou. sxesh me thn filippiada exw kai den exw. Mias kai mikros episkeptomoun thn perioxh kai kuriws to udrohlektriko ergostasio sto opoio ergazontan o pappous mou. Epomenws mporeis na peis oti exw mia mikrh sxesh. Kata ta alla omws eimai apo Giannena. Kalh douleia pantws kai to diko sas blog

Ανώνυμος είπε...

anti na mas peis gia kana kopsidi simera....den to perimena apo sena na min kaneis afierwma stin tsiknopempti....

Ανώνυμος είπε...

pragmatika.
Megalh apogohteush.
Perimena na brv toulaxiston 3 syntages gia marinares
TO KAINOURIO LOST DEN PEZETE

Φιλιππιάδα © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO