14 Μαρ 2007

Πέντε

1. Όταν μεγαλώσω θέλω να ανοίξω ένα θεματικό εστιατόριο. Η αισθητική του χώρου θα κυριαρχείται από ένα θέμα, όπως και η κουζίνα επίσης. Π.χ στον μήνα πατάτας θα υπάρχουν συνταγές που θα κυριαρχεί η πατάτα, σε videowall θα παίζουν διάφορα ντοκυμαντερ για την πατάτα (Νευροκοπίου, Πολυμύλου κτλ), ενώ τον χώρο θα κοσμούν έργα τέχνης με θέμα την πατάτα...δεν ειναι φοβερή ιδέα;;;
2. Τρία πράγματα θέλω να κάνω πολύ. Να βγω σε μια μπουζοκοπίστα και με την σκουπίτσα να μαζεύω τα γαρύφαλλα. Έχω ξεσηκώσει την τεχνική (ναι...θέλει τεχνική) και νομίζω πως θα το κάνω πολύ καλά. Επίσης να κουρέψω γκαζόν με αυτά τα μικρά τρακτεράκια...πρέπει να είναι φοβερή εμπειρία. Το τριτό είναι η αλήθεια πως το έχω ξεχάσει εδώ και καιρό...οπότε ή δεν το θέλω πολύ ή πρόκειται για το εστιατόριο
3. Όταν ήμουν φοιτητής κι έκανα τα ψώνια μου σε ενα σουπερ-μαρκετ καταλάθος έβαλα μια σοκολάτα στην τσέπη. Όταν πήγα να την βάλω πίσω στο καλάθι μια κακή φωνή μου είπε να κάνω το βήμα παραπάνω και να την κλέψω. Το έκανα, αλλα πρώτη φορά ένιωσα τι σημαίνει πραγματικά κρύος ιδρώτας.
4. Όταν ο δήμος Φιλιππιάδας δημιουργήσει site αυτό εδώ το blog θα κλείσει....χαχαχαχαχ
5. Θέλω να βρω αυτον που ξεκινήσε αυτη την αηδία με τα 5 πράγματα και να τον ρωτήσω πόσο το ευχαριστιέται που οι bloggers παγκοσμίως ακολουθούν σαν τρελοί την ιδέα του (για όσους δεν γνωρίζουν, κάποιος γράφει 5 πράγματα για οτιδήποτε και μετά κάνει πρόσκληση σε άλλους κ.ο.κ). Από ευγένεια ανταποκρίθηκα στην πρόσκληση του Δημήτρη, αλλά δεν πρόκειται να το συνεχίσω.

2 Comentários:

stef είπε...

einai san autes tis aidies pou stelnoun k sou lene an de to steileis se allous 10 de tha ginei auto pou thes sti zwi sou....an einai dunaton./..

Vangelis είπε...

Οχι δεν ειναι τετοιο, απλα εχει γινει τρελη μοδα στο χωρο του blogging και δεν μου αρεσει καθολου

Φιλιππιάδα © 2008 Template by Dicas Blogger.

TOPO